رشد۲۳ درصدی تخلیه و بارگیری کالا در بندر بوشهر طی ۹ ماه گذشته

زمان مطالعه: 2 دقیقه



مدیرکل بنادر و دریانوردی بوشهر گفت: میزان تخلیه و بارگیری کالا در بندر بوشهر طی۹ ماهه سال جاری در قیاس با مدت مشابه سال گذشته رشد 23درصدی داشته است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان بنادر و دریانوردی، سیاوش ارجمندزاده با بیان اینکه در ۹ ماهه سال جاری سه میلیون و ۲۵۷هزار ۱۷۲تن کالا نفتی و غیر نفتی دربندر بوشهر تخلیه و بارگیری شده است، اظهارداشت: از میزان عنوان شده دو میلیون و ۱۲۹ هزار و ۸۹۱ تن مربوط به بخش غیر نفتی و یک میلیون و ۱۲۷هزار ۲۸۱ تن مربوط به بخش نفتی است. 

وی افزود: در همین مدت، حجم تخلیه و بارگیری کانتینر در بندر بوشهر ۳۰هزار و ۱۶۳ TEU بوده است که از این میزان ۲۴هزار ۸۹۳ TEUمربوط به کانتینر پُر و ۵ هزار و ۲۷۰ TEU مربوط به کانتینر خالی است که رشد ۴ درصدی را نسبت به مدت مشابه سال گذشته داشته است. همچنین مدیرکل بنادر و دریانوردی مازندران گفت: تخلیه و بارگیری کالا در بنادر نوشهر و فریدونکنار در سال جاری رشد 14 درصدی داشته است. 

مدیرکل بنادر و دریانوردی بوشهر عنوان کرد: در بازه زمانی نه ماهه سال  جاری تعداد شناورهای ورودی به بندر بوشهر یک هزار و ۸۷۹ فروند بوده که از این میزان  ۴۳۰ فروند مربوط به شناورهای بالای هزارتن و یک هزار ۴۴۹ فروند مربوط به  شناورهای زیر هزار تن است. 

وی اضافه کرد: تعداد شناورهای خروجی از بنادر نیز تعداد یک هزار و ۸۲۲ فروند بوده که از این میزان ۴۰۵ فروند مربوط به شناورهای بالای هزارتن و یک هزار ۴۱۷ فروند آن شناورهای زیر هزار تن بوده است.

ارجمندزاده بیان کرد: در موضوع جابجایی مسافر از بنادر استان حجم جابجایی مسافر در۹ ماه گذشته ۵۱ هزار ۶۸۷ نفر بوده که ۲۵هزار ۲۴۴ نفر مربوط به مسافران ورودی و ۲۶ هزار ۴۴۳ نفر مسافران خروجی بوده است.

منبع

آخرین اخبار دریایی:

آخرین ویدئوهای دریایی:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

کاهش رسوب کالا در بنادر نوشهر و فریدونکنار

س دی 14 , 1400
زمان مطالعه: 2 دقیقه مدیرکل بنادر و دریانوردی مازندران گفت: با همکاری مراجع قضایی و دستگاه های اجرایی، فرآیند رسوب و ترخیص کالا از بنادر نوشهر و فریدونکنار تا حدود زیادی کاهش یافته است. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان بنادر و دریانوردی، محمد تقی انزان پور […]
محمد تقی انزان پور،مدیرکل بنادر و دریانوردی مازندران، کاهش رسوب کالا،سازمان بنادر و دریانوردی

همچنین بخوانید: