ایمن سازی محوطه‌های بندری و تاسیسات برقی بندر شهید رجایی

زمان مطالعه: 1 دقیقه



دبیر ستاد مدیریت بحران بندر شهید رجایی، تمام مسوولان مناطق مختلف بندری و دریایی را موظف به ایمن سازی محوطه‌های بندری و تاسیسات برقی بندر شهید رجایی با هدف مدیریت بحران کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان بنادر و ‌دریانوردی،هوشنگ محمدرضایی در نشستی با حضور روسای ادارات، کارشناسان و نمایندگان شرکت‌ها با رویکرد مدیریت بحران در بندر شهید رجایی بر لزوم ضرورت توجه به هشدارهای سطح قرمز اداره کل هواشناسی و مدیریت بحران این استان و آمادگی همه جانبه و در دسترس بودن ظرفیت‌های مورد نیاز در شرایط اضطرار و بحرانی تاکیدکرد.

وی اطلاع رسانی از وضعیت جوی به تمامی کارکنان برای آماده باش کامل را ضروری دانست و ادامه داد: تمام مسوولان مناطق مختلف بندری و دریایی با برنامه‌ریزی دقیق و به موقع برای حضور نیروهای عملیاتی و کلیدی خود و اپراتور تجهیزات در محل کار و تست و آماده بکاری تجهیزات از جمله موتورها پمپ‌ها، اطمینان حاصل کنند. 

رییس اداره ایمنی، بهداشت و محیط زیست اداره کل بنادر و دریانوردی هرمزگان توصیه کرد: مناطقی از جمله شرکت‌های واقع در بندر، انبارها و محوطه های عملیاتی بندر که احتمال آبگرفتگی می‌رود بازدید و اقدامات برای مقابله با حوادث احتمالی درنظر گرفته شود.

وی بیان کرد: تمام شرکت ها نسبت به بررسی محوطه های عملیاتی به منظور جلوگیری از آبگرفتگی احتمالی با توجه به هشدار سطح قرمز و ایجاد مسیر دسترسی برای حضور تیم های واکنش در شرایط اضطراری، برنامه ریزی و اقدامات لازم به عمل آورند.

منبع

آخرین ویدئوهای دریایی:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

تخلیه‌وبارگیری ۶۹ میلیون تن کالا در بنادر ایران طی ۴ ماهه اول سال

د مرداد 3 , 1401
زمان مطالعه: 1 دقیقه به گزارش مرین‌پرس به نقل از سازمان بنادر و دریانوردی، میزان تخلیه کالاهای نفتی تا پایان تیرماه ۱۴۰۱ در بنادر مالکیتی و حاکمیتی سازمان بنادر و دریانوردی معادل ۹ میلیون و ۱۳۹ هزار و ۷۸۳ تن، میزان تخلیه کالاهای غیرنفتی ۱۶ میلیون و ۷۵۷ هزار و ۵۶۸ تن […]

همچنین بخوانید: