استقرار ۲۲ فروند لندینگ‌کرافت برای جابجایی مسافران به کیش

زمان مطالعه: 1 دقیقه

رییس اداره بنادر و دریانوردی کیش از آمادگی ۱۷ همیار ناجی و استقرار ۲۲ فروند لندینگ‌کرافت در ایام تعطیلات نوروز ۱۴۰۲ خبرداد.

به گزارش سی نیوز به نقل از اقتصادسرآمد، مهدی امامدادی در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: ۱۷ مجموعه به عنوان همیار ناجی در ایام تعطیلات نوروز ۱۴۰۲ در عملیات‌های امداد و نجات آماده همکاری با این اداره هستند.

وی ادامه داد: این ۱۷ همیار ناجی طی امضای تفاهم‌نامه‌های مشترک اداره بنادر و دریانوردی کیش با ۹ کلوب غواصی و دریایی و هشت شناور دریایی و فراساحل امضا شده تا در مواقع بحرانی همیار این اداره در عملیات امداد و نجات باشند.

رییس اداره بنادر و دریانوردی کیش با اشاره به آمادگی ۱۰۰ درصد نهادهای امداد و نجات این جزیره در حوادث احتمالی، خاطرنشان کرد: به همین منظور نیز مانور مشترک جستجو، امداد و نجات دریایی با هدف افزایش آمادگی و هماهنگی در حوادث دریایی جزیره برگزار شد که ۱۲ نهاد از جمله سازمان منطقه آزاد، جمعیت هلال احمر، دریابانی فرماندهی انتظامی، نیروی دریایی سپاه و بندرگاه جزیره مشارکت کردند.

امامدادی از استقرار ۲۲ فروند لندیگرافت ها (شناورهای خودرو بر) خبرداد و افزود: ۲ شناور مسافری نیز از کشتی‌های تفریحی جزیره با ظرفیت حدود ۴۰۰ صندلی آماده شده که در صورت نیاز به مسافران در مسیرهای کیش به بندر چارک و آفتاب ارایه خدمت می‌کند.

وی اضافه کرد: تعداد شناورهای مسافری از ۲ فروند به چهار فروند با یک هزار و ۱۴۰ صندلی افزایش یافته است.

 

بازنشر: سی نیوز

منبع: https://eghtesadsaramad.ir/Newspaper/item/109714

لینک کوتاه: https://seanews.ir/45206

 

آخرین ویدئوهای دریایی:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

تردد شناورهای مسافری از بنادر غرب هرمزگان به کیش ممنوع شد

ش اسفند 27 , 1401
زمان مطالعه: 1 دقیقه مدیر بنادر و دریانوردی غرب هرمزگان گفت: تردد شناورهای مسافری در بنادر غرب به دلیل شرایط نامساعد جوی حاکم بر منطقه دریایی از امروز تا صبح روز یکشنبه ۲۸ اسفندماه جاری ممنوع می‌باشد. به گزارش سی نیوز به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان بنادرودریانوردی مرتضی سالاری […]

همچنین بخوانید: