کاهش ۳۵ درصدی حوادث بندری و ۴۰ درصدی حوادث انسانی در بنادر کشور

زمان مطالعه: 2 دقیقه

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان بنادرودریانوردی، عبدالله جعفری مدیریت ایمنی، بهداشت و محیط زیست (HSE) سازمان بنادر و دریانوردی  در آیین اختتامیه پانزدهمین دوره مسابقات عملیاتی_ ورزشی آتش نشانان بنادر کشور با اشاره به اهمیت موضوع ایمنی در بنادر گفت: در گذشته تجار کالاهای خود را به بنادری که در بحث تخلیه و بارگیری کالا ارزان تر و سریع تر بودند تحویل می دادند اما امروزه بنادری که ایمن تر باشند بیشتر مورد توجه صاحبان کالا و تجار قرار می گیرند.

 

وی افزود: براساس آخرین آمار ارائه شده حدود ۳۵ درصد از حوادث بندری و ۴۰ درصد از حوادث انسانی ناشی از کار در بنادر کشور نسبت به سال گذشته کاهش یافته است.

 

در ادامه سعید کیا کجوری مدیرکل بنادر ودریانوردی مازندران ، بیان کرد: مسابقات آتش نشانی صرفا یک مسابقه نیست بلکه باعث حرفه ای تر شدن و تقویت روحیه تیمی آتش نشانان می شود.

 

یحیی یحیایی نماینده کمیته ورزش و مدیر اجرایی پانزدهمین دوره مسابقات عملیاتی_ ورزشی آتش نشانان بنادر کشور نیز در این مراسم گزارشی از روند اقدامات سازمان بنادر و دریا نوردی در راستای توسعه و ترویج فرهنگ ورزش و برگزاری مسابقات ویژه آتش نشانان ارائه کرد.

 

گفتنی است؛ پانزدهمین دوره مسابقات عملیاتی_ ورزشی آتش نشانان بنادر کشور  طی روز های ۲۵ و ۲۶ مهر ماه در منطقه ویژه اقتصادی بندر نوشهر برگزار و در مجموع تیمی، بنادر نوشهر، امیر آباد و امام خمینی (ره)، مقام های اول تا سوم را از آن خود کردند و جام اخلاق این مسابقات نیز به بندر چابهار اهدا شد.

 

در بخش انفرادی نیز، رضا انصاری از بندر امیرآباد،سید حمید سید نوری از بندر خرمشهر و حسن یلا از بندر امیرآباد به ترتیب به مقام های اول تا سوم دست یافتند و همچنین ساسان مویدی از بندر بوشهر به عنوان فنی ترین آتش نشان این دوره از مسابقات برگزیده شد.

 

در پایان با اهدا لوح سپاس و جام، از تیم ها و نفرات برتر پانزدهمین دوره مسابقات عملیاتی_ ورزشی آتش نشانان بنادر کشور قدردانی به عمل آمد.

 

پایان پیام/

منبع

آخرین ویدئوهای دریایی:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

شانزدهمین جلسه کمیته ساماندهی و مدیریت سواحل مازندران/ تأکید استاندار بر ضرورت همکاری دستگاه‌های اجرایی در امر مدیریت سواحل

پ مهر 27 , 1402
زمان مطالعه: 2 دقیقه به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان بنادر و دریانوردی، سید محمود حسینی پور در شانزدهمین جلسه کمیته ساماندهی و مدیریت سواحل استان که با حضور نمایندگان سازمان بنادر و دریانوردی و دیگر اعضا برگزار شد؛ بر ضرورت آزادسازی مستمر سواحل ، احداث حداقل یک اسکله تفریحی در […]
شانزدهمین جلسه کمیته ساماندهی و مدیریت سواحل مازندران/ تأکید استاندار بر ضرورت همکاری دستگاه‌های اجرایی در امر مدیریت سواحل

همچنین بخوانید: