۴۳ طرح بندری و دریایی در کشور به بهره برداری می رسد

زمان مطالعه: 1 دقیقه

۴۳ طرح بندری و دریایی در کشور به بهره برداری می رسد




تین نیوز


معاون توسعه امور زیربنایی سازمان بنادر گفت: ۴۳ طرح دریایی و بندری به ارزش ۶۵ هزار میلیارد ریال تا چند روز آینده در کشور به بهره برداری می رسد.

به گزارش تین نیوز به نقل از بازار، علی فتحی معاون مهندسی و توسعه امور زیربنایی سازمان بنادر و دریانوردی گفت: ۴۳ طرح بندری و دریایی به ارزش ۶۵ هزار میلیارد ریال در دست افتتاح داریم که عمده آنها در سطح بنادر کشور هستند و در بحث افزایش توان عملیاتی و ایجاد اشتغال پایدار موثر خواهند بود.

به گفته وی، بنادر کشور به عنوان پیشران در توسعه دریا محور که اخیرا مقام معظم رهبری هم به آن اشاره کرده اند هستند و در بخش اسکله های شناوری و مسافری سرمایه گذاری در جهت توسعه زیر ساخت و تجهیزات این بخش صورت گرفته است.

او می گوید: ۴۱ پروژه از محل منابع دولت و سرمایه گذاری سازمان بنادر در حال اجرا است و د و پروژه هم با همت بخش خصوصی عملیاتی خواهد شد که زمینه ساز ایجاد اشتغال پایدار برای ۴هزار و۵۰۰ نفر در کشور می شود.

فتحی گفت: در مجموع ۵۳۰ هزار میلیارد ریال پروژه هم در دست اجرا داریم که تا سال آینده به اتمام می رسد.

بازنشر مرین‌پرس به نقل از تین‌نیوز

آخرین اخبار دریایی:

آخرین ویدئوهای دریایی:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

توسعه اسکله‌های نفتی برای صادرات فرآورده‌های نفتی پالایشگاه آبادان

ش بهمن 21 , 1402
زمان مطالعه: 1 دقیقه مدیرعامل شرکت پالایش نفت آبادان از توسعه اسکله‌های نفتی برای صادرات فراورده‌های نفتی پالایشگاه آبادان از طریق آبراه اروندرود خبر داد. حکیم قیم در گفتگو با خبرنگار مانا افزود: تکمیل پروژه اجرای خطوط انتقال فرآورده‌های پالایشگاه آبادان برای صادرات از اسکله‌های نفتی با دریافت مجوز مالی […]
توسعه اسکله‌های نفتی برای صادرات فرآورده‌های نفتی پالایشگاه آبادان

همچنین بخوانید: