معرفی عناوین پایان نامه های مورد حمایت اداره کل بنادر و دریانوردی استان گیلان

زمان مطالعه: 1 دقیقه

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان بنادر و دریانوردی، مهرداد رجبی با تشریح عناوین پایان نامه های مورد حمایت این اداره کل، اظهار داشت: ۶ عنوان در مقطع کارشناسی ارشد در حوزه های امور بندری و اقتصادی و همچنین برنامه ریزی، توسعه مدیریت و منابع مورد تائید می باشد.

وی افزود: بررسی عوامل موثر بر رضایت مندی مشتریان در شرکتهای حمل و نقل، ارائه مدل بیش چابکی در زنجیره تامین بنادر دریایی، ارزیابی میزان رضایتمندی مشتریان در بنادر با استفاده از توانمندیهای تکنولوژی سرویس گرا، بررسی معماری تکنولوژی های کلان داده و ضرورت بهره برداری از آن در سیستم‌های زنجیره تامین الکترونیکی بندر، تاثیر دیجیتالی شدن بر عملکرد اداره کل و بررسی نقش فرهنگ دیجیتال و تاثیر قابلیت زنجیره تامین و همچنین مطالعه میزان تاثیر گذاری اخلاق سازمانی مدیران سازمان بر عملکرد کارکنان از جمله ۶ عنوان مطرح شده است.

 معاون برنامه ریزی و توسعه منابع اداره کل بنادر و دریانوردی استان گیلان با اشاره به مهلت بارگذاری دانشگاه ها، خاطرنشان کرد: عناوین یاد شده در سامانه ساتع وزارت عتف (علوم، تحقیقات و فناوری) بارگذاری شده و دانشگاه ها می بایست حداکثر تا تاریخ ۲۳ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ نسبت به بارگذاری پروپوزال های دانشجویان خود اقدام نمایند.

رجبی تصریح کرد: بدیهی است پس از بررسی پیشنهاد های بارگذاری شده در دبیرخانه شورای مطالعات و سیاست های راهبردی سازمان بنادر و دریانوردی، بهترین پروپوزال برای هر عنوان جهت بهره مندی از حمایت انتخاب خواهد شد.

به گفته وی، شرکت کنندگان در صورت نیاز به توضیحات با شماره های ۰۱۳۳۴۴۹۹۲۸۸۲ و ۰۱۳۴۴۹۹۲۹۱۷ دفتر مطالعات و تحقیقات اداره کل بنادر و دریانوردی استان گیلان  تماس حاصل فرمایند.

بازنشر مرین‌پرس به نقل از سازمان بنادر و دریانوردی

آخرین ویدئوهای دریایی:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

تجلیل از 110 نفر از کارگران نمونه اداره کل بنادر و دریانوردی امیرآباد

پ اردیبهشت 13 , 1403
زمان مطالعه: 1 دقیقه به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان بنادر و دریانوردی، در مراسمی که با حضور بیش از 450  نفر از مدیران و کارکنان شرکت های بخش های مختلف دریایی و بندری در بندر امیرآباد برگزار شد، محمد علی موسی پور گرجی طی سخنانی به تبیین نقش و […]
تجلیل از 110 نفر از کارگران نمونه اداره کل بنادر و دریانوردی امیرآباد

همچنین بخوانید: