طرح امنیتی کویت برای حفاظت از بنادر خود در سایه تنش در خلیج فارس

به دنبال تنش در خلیج فارس نیروی دریایی و سازمان بنادر کویت در حال آماده‌سازی یک طرح امنیتی برای حفاظت از بنادر این کشور هستند.

به گزارش مارین‌نیوز، خبرگزاری کویت (کونا) اعلام کرد که نیروی دریایی و سازمان بنادر این کشور به دنبال افزایش تنش میان ایران و غرب در خلیج فارس در حال آماده سازی یک طرح امنیتی برای حفاظت از بنادر اصلی کویت هستند.

خبرگزاری کویت به نقل از یوسف عبدالله الناصر الصباح، مدیرکل سازمان بنادر این کشور اعلام کرد، در این مرحله امنیتی مهمی که منطقه در آن قرار دارد یک پروتکل همکاری میان دو طرف امضا شد.

الصباح گفت: مرحله کنونی مستلزم دو چندان کردن تلاش‌ها برای حفاظت از امنیت بنادر دریایی و تضمین آمادگی کامل برای مواجهه با هر اتفاق غیرمنتظره‌ای است.

منبع: ایسنا

همچنین بخوانید:

شکیلا لشکری

دانشجوی دکتری فیزیک دریا -  سردبیر مرین‌پرس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

جریان درآمدی در مناطق آزاد

ی تیر 23 , 1398
هر سازمان یا نهاد اقتصادی که ایجاد می‌شود باید دارای منابع پایدار درآمدی باشد تا بتواند به اهداف مدنظر خود دست یابد. با توجه به اینکه مناطق آزاد در ایران به‌صورت سازمان‌های درآمد – هزینه‌ای اداره می‌شوند، بخش عمده‌ای از درآمد آنها توسط عوارض دریافتی از واردات، فروش زمین و واردات خودرو تامین می‌شود. چرخه معیوب این روند به آنجا برمی‌گردد که اهداف چندگانه و متعددی برای مناطق آزاد در ایران تعریف شده است.
تصاویر هوایی از بندر شهید بهشتی چابهار

شاید برای شما جالب باشد