نیروی دریایی حافظ آب‌های سرزمینی ایران

فرمانده یگان موزیک نیروی دریایی ارتش در کنارک گفت: نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی مسئولیت حفاظت و حراست از آب‌های سرزمین ایران در برابر هرگونه تجاوز بیگانگان را بر عهده دارد.

به گزارش مارین‌نیوز، ناوسروان «هادی گل‌آقائی» فرمانده یگان موزیک نیروی دریایی ارتش در کنارک اظهار داشت: نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی مسئولیت حفاظت و حراست از آب‌های سرزمینی ایران در برابر هرگونه تجاوز بیگانگان را بر عهده دارد.

وی مجاهدت‌های مرزداران نیروی دریایی را در تقویت قدرت دفاعی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در حوزه دریا حائز اهمیت دانست و گفت: قدرت بازدارندگی ایران به حدی است که دشمنان حتی جرات تهدید و نزدیک شدن به مرزهای آبی آن را ندارند.

این مسئول افزود: مرحله منطقه‌ای جشنواره ترنم فتح به میزبانی خراسان جنوبی با حضور خراسان رضوی، خراسان جنوبی، سیستان و بلوچستان و یزد برگزار شد که در این جشنواره یگان موزیک نیروی دریایی در کنارک به مرحله کشوری راه پیدا کرد.

وی بیان داشت: اختتامیه جشنواره در 6 مرداد 1398 همزمان با عملیات مرصاد در باغ موزه دفاع مقدس مرکز برگزار خواهد شد.

گل‌آقایی هدف از شرکت در این جشنواره را شناساندن موزیک نظام دانست.

منبع: دفاع پرس

همچنین بخوانید:

شکیلا لشکری

دانشجوی دکتری فیزیک دریا -  سردبیر مرین‌پرس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

همکاری نظامی ایران و روسیه امنیت را در آبراه‌های جهان تضمین می‌کند

ی مرداد 6 , 1398
فرمانده نیروی دریایی ارتش با بیان اینکه همکاری نظامی و دریایی ایران و روسیه، امنیت در آبراه‌های جهان را بیش از پیش تضمین می کند، گفت: نیروی دریایی دو کشور در سطح منطقه‌ای و فرامنطقه‌ای بسیار قدرتمند هستند و قطعا همکاری بین این دو نیرو به نفع هر دو کشور خواهد بود.
دریادار خانزادی فرمانده نیروی دریایی ارتش

شاید برای شما جالب باشد