موضوعات: سیاسی نظامی

همکاری نظامی ایران و روسیه امنیت را در آبراه‌های جهان تضمین می‌کند

فرمانده نیروی دریایی ارتش با بیان اینکه همکاری نظامی و دریایی ایران و روسیه، امنیت در آبراه‌های جهان را بیش از پیش تضمین می کند، گفت: نیروی دریایی دو کشور در سطح منطقه‌ای و فرامنطقه‌ای بسیار قدرتمند هستند و قطعا همکاری بین این دو نیرو به نفع هر دو کشور خواهد بود.

زمان مطالعه: 1 دقیقه

به گزارش مارین‌نیوز، فرمانده نیروی دریایی ارتش در بدو ورود به سن پترزبورگ با بیان اینکه همکاری نظامی و دریایی ایران و روسیه، امنیت در آبراه‌های جهان را بیش از پیش تضمین می کند، گفت: این همکاری ها همچنان در سطحی راهبردی در حال پیشرفت است.

دریادار خانزادی همکاری‌های نظامی و دریایی میان ایران و روسیه را بسیار خوب ارزیابی کرد و ادامه داد: نیروی دریایی دو کشور ایران و روسیه در سطح منطقه‌ای و فرامنطقه‌ای بسیار قدرتمند هستند و قطعا همکاری بین این دو نیرو به نفع هر دو کشور خواهد بود.

به گزارش مارین‌نیوز، فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران در سفر سه روزه خود به سن پترزبورگ با همتایان خود از روسیه و چند کشور دیگر دیدار و مذاکرات مهمی انجام خواهد داد.

همچنین فرمانده نیروی دریایی ارتش کشورمان روز فردا (یکشنبه) در مراسم روز نیروی دریایی روسیه شرکت خواهد کرد.

در این مراسم که در شهر سن پترزبورگ برگزار می شود، ولادیمیر پوتین رئیس جمهور مقامات بلندپایه فدراسیون روسیه و مقامات بلندپایه نظامی از دیگر کشورها حضور خواهند داشت.

منبع: فارس

همچنین بخوانید:

انتشار
منتشر شده توسط:
شکیلا لشکری

آخرین اخبار:

شماره 8/ساختمان ماهی سفید چالوس؛ نماد ساحلی صیادان شمال

احداث ساختمان ماهی سفید در شهر ساحلی چالوس، علاوه بر هویت‌سازی و نماد قدردانی از زحمات صیادان شمال کشور در تامین امنیت غذایی می‌تواند پیامدهای اقتصادی زیادی را در پی داشته باشد

3 ماه قبل

شماره 7/ برج نارنج بابلسر؛ نماد گردشگری سلامت شمال ایران

احداث برج نارنج در شهر ساحلی بابلسر علاوه بر ایجاد هویت شهری و نماد گردشگری سلامت شمال کشور، پیامدهای مثبت اقتصادی زیادی در پی خواهد داشت.

3 ماه قبل

شماره 6/ نماد ساحلی دلفین؛ ارمغان زیبایی و نشاط بندرعباس

امروزه طراحی و ساخت نمادهای شهری نه تنها سبب ایجاد هویت شده و معماری شهر پیرامون آن نماد شکل گرفته بلکه زنجیره اقتصادی بسیار بزرگی از مجموعه‌های اداری و تجاری، رستوران‌ها و دیگر مراکز تفریحی را نیز شامل می‌شود. با توجه به اهمیت این موضوع که پیامد آن توسعه‌یافتگی اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی است؛ علی مهدیان، ناصر علیقلی زاده فیروزجایی، عضو هیئت علمی دانشگاه مازندران و محمد مونسان، عضو هیئت علمی دانشگاه صنعتی شاهرود، با استفاده از هوش مصنوعی اقدام به نمادسازی شهرهای ساحلی و بندر کرده‌اند که این نوید داده می‌شود که این سلسله مطالب به صورت پیوسته در پایگاه خبری مرین‌پرس منتشر خواهد شد. یادداشت اول به برج مشعل جهت ساخت در پایتخت انرژی ایران، بندر بوشهر، یادداشت دوم به ساختمان لاک‌پشت جهت احداث در جزیره قشم، یادداشت سوم به  استفاده از کشتی‌ غول‌پیکر از رده خارج به عنوان نماد شهری جزایر هرمز و ابوموسی، یادداشت چهارم به ساختمان مرجان به…

4 ماه قبل