بازدید فرمانده نیروی دریایی سپاه از صنایع دریایی وزارت دفاع

فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران در آستانه 31 مرداد روز صنعت دفاعی از مجتمع شهید درویشی صنایع دریایی وزارت دفاع در بندرعباس بازدید کرد.

به گزارش این خبرگزاری،  دریادار پاسدار علیرضا تنگسیری فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در آستانه 31 مردادماه روز صنعت دفاعی با حضور در صنایع وابسته سازمان صنایع دریایی در بندرعباس از بخش های مختلف طراحی، تولید توانمندیهای این صنعت  در ساخت تجهیزات پیشرفته دریایی  بازدید کرد .

سردار دریادار تنگسیری ضمن ابراز خرسندی از عملکرد سازمان  صنایع دریایی اظهار داشت: اکنون به دستان توانمند متخصصان صنعت دفاعی پیشرفته ترین تجهیزات نظامی و دفاعی ساخته می شود در حالی که قبل از انقلاب شکوهمند اسلامی، شرایط به گونه ای بود که توانایی و حتی اجازه ساخت کوچکترین تجهیزات نظامی را نداشتیم.

فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران  با اشاره به عزت و اقتدار جمهوری اسلامی ایران در دنیا و منطقه افزود: امروز جمهوری اسلامی ایران  تنها نیست و ملت های آزادیخواه با تأمل در گفتمان انقلاب اسلامی، مسیر انقلاب را روشن  و از ایران حمایت میکنند.

منبع: دفاع نیوز

شکیلا لشکری

دانشجوی دکتری فیزیک دریا -  سردبیر مرین‌پرس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

تجهیزات تولیدی سازمان صنایع دریایی توانمندی نیروی دریایی را دوچندان کرده است

پ مرداد 31 , 1398
فرمانده نیروی دریایی ارتش در آستانه 31 مرداد «روز صنعت دفاعی » در بازدید از سازمان صنایع دریایی وزارت دفاع در شهر یزد گفت: کارکنان صنایع دریایی وزارت دفاع نقش خود را در رشد و بالندگی کشور در حوزه دریایی به خوبی ایفا کرده اند.
امیردریادار حسین خانزادی در صنایع دریایی وزارت دفاع

شاید برای شما جالب باشد