اجرای طرح‌های گردشگری شیلاتی در شورابیل

مدیرکل شیلات استان اردبیل گفت: با اجرای طرح‌های گردشگری شیلاتی در منطقه شورابیل می‌توان به توسعه پایدار این منطقه کمک کرد.

به گزارش راد، محمداله‌بخش در جلسه بررسی فرصت‌های سرمایه گذاری شیلاتی در مجموعه تفریحی و گردشگری شورابیل اظهار کرد: به منظور هم‌افزایی و انجام فعالیت‌های مشترک شیلاتی در منطقه گردشگری شورابیل با توجه به توانمندی‌ها و ظرفیت‌های موجود برای تحقق سیاست‌ها و برنامه‌های شیلاتی در حوزه‌های مختلف نشست مشترک با مسئولان این منطقه بکر گردشگری برگزار می‌شود.
وی با بیان اینکه طرح‌های گردشگری شیلاتی می‌تواند به عنوان راهبردی جدید، نقش مهم و سازنده‌ای در توسعه پایدار معیشتی ایفا کند، خاطرنشان کرد: ایجاد طرح گردشگری شیلاتی در منطقه توریستی شورابیل با توجه به ظرفیت‌های خدادادی در این منطقه می‌تواند در جذب گردشگران داخلی و خارجی مؤثر بوده و این امر دستیابی به توسعه پایدار را امکانپذیر می‌کند.
مدیرکل شیلات استان اردبیل گردشگری شیلاتی را یکی از بخش‌های کارآمد صنعت شیلات استان اردبیل دانست و گفت: استان اردبیل با دارا بودن اراضی مستعد آبزی پروری، مزارع پرورش ماهی و دریاچه‌های طبیعی، ظرفیتی بی‌نظیر در حوزه گردشگری را دارا است که با احداث طرح‌های جدید در این مجموعه‌ها، شاهد رونق این بخش خواهیم بود.

منبع

آخرین اخبار دریایی:

آخرین ویدئوهای دریایی:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

هشدار سطح زرد دریایی در آب‌های شمال غرب خلیج فارس/ملوانان و صیادان احتیاط کنند

ش فروردین ۲۶ , ۱۴۰۲
محمد سبزه‌زاری در گفتگو با خبرنگار مانا افزود: بر اساس نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی، آب‌های شمال غرب خلیج فارس و مناطق ساحلی خوزستان تا اواخر وقت روز یکشنبه (فردا) مواج و متلاطم است. وی گفت: از روز دوشنبه به بعد آب‌های شمال غرب خلیج فارس و مناطق ساحلی خوزستان رو به […]