پیشرفت ۹۷ درصدی ساخت پایانه مکانیزه شماره ۴ غلات بندر امام

مدیرکل بنادر و دریانوردی خوزستان گفت: ساخت پایانه مکانیزه شماره چهار غلات در بندر امام با پیشرفت کاری ۹۷ درصد در حال اجراست.

به گزارش راد، بهروز آقایی بعد از در گفت‌وگویی رسانه‌ای از احداث یک پایانه مکانیزه در بندر امام خبر داد و افزود: این پایانه با سرمایه گذاری یک هزار و ۱۰۰ میلیارد تومانی بخش خصوصی احداث می‌شود که دارای ظرفیت سالیانه سه میلیون تن تخلیه و بارگیری کالای اساسی است.

وی ادامه داد: پایانه مذکور با بهره‌گیری از تأسیسات و تجهیزات پیشرفته شامل چهار دستگاه مکنده پرقدرت با ظرفیت تخلیه ۶۰۰ تن بر ساعت، ۲۰ کندو به ظرفیت ۱۷۰ هزار تن، سیلوی ترانزیتی، انبار نیمه مکانیزه به ظرفیت ۱۵ هزار متر مربع و خط انتقال ۶.۱ کیلومتری از کندوها تا اسکله است.

آقایی ادامه داد: این طرح از سه سال پیش و در مساحتی بالغ بر ۷۴۱ هزار متر مربع آغاز و ۹۷ درصد پیشرفت کاری با هدف کاهش ترافیک اسکله‌ها و تخلیه کالاها، جلوگیری از معطلی کشتی‌ها، افزایش ظرفیت پهلوگیری کشتی‌ها و ایجاد زمینه و فرصت بیشتر برای صاحبان کالا در حال ساخت است.مدیر کل بنادر و دریانوردی خوزستان بیان کرد: افزایش ظرفیت پذیرش و نگهداری استاندارد و بهداشتی کالای اساسی در بندر امام از دیگر اهداف اجرای این طرح است.

منبع

آخرین ویدئوهای دریایی:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

رژه نیروی دریایی ارتش در آب‌های خلیج فارس+(فیلم)

س فروردین ۲۹ , ۱۴۰۲
ویدئویی از رژه نیروی دریایی ارتش به مناسبت روز ارتش در آب‌های نیلگون خلیج‌فارس. منبع