مازندران نیازمند اسکله های مدرن دریایی است

سید محمودحسینی پور در گفت‌وگو با خبرنگار بازار با اشاره به راه اندازی کارخانه تولید شناورهای تفریحی در استان افزود: این کارخانه در حوزه گردشگری، شیلات، تفریحات آبی در شهرک ها و منازل فعالیت می کند.

وی با عنوان این که یکی از نیازهای بسیار اساسی استان مازندران تجهیزات دریایی است، گفت: نبود تجهیزات مناسب از گلایه های صیادان در استان به شمار می رود و صیادان به سبک سنتی و قدیمی فعالیت می کنند که ضعف است.

استاندار مازندران خواستار بهره گیری از تکنولوژی های دانش بنیان در عرصه صید و صیادی شد و آن را سبب ارتقای امنیت شغلی، کمیت و کیفیت کارها دانست و گفت: نیازمند استفاده از تجهیزات مدرن در حوزه صیادی و شیلات هستیم.

حسینی پور ایجاد اسکله های مدرن دریایی را نیاز استان بیان کرد و گفت: همچنین تولید شناورهای متناسب با شرایط جوی دریای خزر از دیگر نیازهای مردم استان است زیرا سالانه میلیون ها مسافر به استان سفر می کنند و در تفریحات دریایی بسیار ضعیف هستیم.

وی با اشاره به ابلاغ سیاست های اقتصاد دریاپایه گفت: مازندران با داشتن ۴۷۰ کیلومتر ساحل و دریا مخاطب اصلی این سیاست ها است و بخش دولتی و خصوصی برای استفاده حداکثری از دریا، در حال سیاست گذاری است.

منبع

آخرین اخبار دریایی:

آخرین ویدئوهای دریایی:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

راهکارهای رونق تجارت دريايی چیست؟

د دی ۱۱ , ۱۴۰۲
ایجاد جذابیت برای سرمایه‌گذاری، فراهم کردن زمینه اشتیاق سرمایه‌گذاران جهت سرمایه‌گذاری در حوزه اقتصاد دریامحور در بنادر و  تسهیل‌گری فرایندهای اداری با تدوین و طراحی فرصت‌های سرمایه‌گذاری در کنار حذف تفکرات بخشی‌نگری و تنگ‌نظری مدیریتی؛ موجبات ترغیب بخش خصوصی جهت سرمایه‌گذاری در حوزه فعالیت‌های اقتصادی دریامحور در بنادر را ایجاد […]
راهکارهای رونق تجارت دريايی چیست؟