نتایج مسابقات تنیس روی میز کارکنان سازمان بنادر و دریانوردی ویژه گرامیداشت هفته دولت اعلام شد

زمان مطالعه: 1 دقیقه

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان بنادر و‌ دریانوردی، یکدوره مسابقات تنیس روی میز به مناسبت گرامیداشت یاد شهدای گرانقدر دولت «شهیدان رجایی و باهنر» در سالن ورزشی سازمان بنادر و دریانوردی برگزار شد. 

به گفته یحیی یحیایی مدیر تربیت بدنی و امور ورزشی سازمان بنادر و دریانوردی، این مسابقات با هماهنگی و برنامه ریزی کمیته ورزش سازمان و‌ با همکاری اداره کل توسعه منابع انسانی و پشتیبانی و هیآت تنیس روی میز سازمان در سطح کارکنان سازمان مرکزی برگزار شد .

آقایان شهبازی سرپرست اداره کل توسعه منابع انسانی و پشتیبانی و رودگلی رئیس اداره رفاه و امور پشتیبانی و همچنین جمعی از همکاران علاقمند به ورزش در حوزه سازمان مرکزی، این دیدار جذاب و سراسر هیجان را از نزدیک مشاهده کردند.

 یحیایی نتایج مسابقات تنیس روی میز کارکنان سازمان بنادر و دریانوردی را بدین شرح اعلام کرد: در پایان این رقابت ها که در دو گروه A و B (بصورت جدول دو حذفی) طراحی و برگزار شد؛ آقایان پرویز سیفی و حبیب اله غفاری  «با برد و پیروزی آقای سیفی» در مجموع (مشترکآ به مقام سوم)؛ آقای جمشید آشفته (مقام دوم) و جناب آقای علی قربانی نیز به مقام اول و قهرمانی ایندوره از مسابقات؛ نائل آمدند.

منبع

آخرین ویدئوهای دریایی:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

بهره‌برداری از نخستین ترمینال مکانیزه غلات در بندر امام

س شهریور 14 , 1402
زمان مطالعه: 1 دقیقه سه شنبه, 14 شهریور 1402 گروه ترابران نخستین پایانه مکانیزه غلات ایران در بندر امام خمینی به بهره‌برداری رسید و زمان تخلیه کالاهای اساسی از کشتی‌ها 50 درصد کاهش خواهد یافت. به گزارش پایگاه خبری ترابران، در مراسمی با حضور مهرداد بذرپاش، وزیر راه و شهرسازی، […]

همچنین بخوانید: