ثبت ۴۰۰۰ شرکت در منطقه آزاد چابهار

زمان مطالعه: 1 دقیقه

مرین‌پرس/سیستان و بلوچستان رییس هیات مدیره و مدیرعامل منطقه آزاد چابهار گفت: چهار هزار شرکت در این منطقه ثبت و ۲۷۵ واحد تولیدی مستقر شده که از این تعداد بیش از ۱۲۰ واحد درحال تولید است.

امیر مقدم در گفت وگو با مرین‌پرس- با اشاره به اینکه با عنایت ویژه دولت و اجرای طرح های عمرانی در یک سال اخیر، منطقه آزاد چابهار به یک کارگاه بزرگ تبدیل شده است، افزود: برنامه‌ریزی لازم برای بازگشت واحدهای مشکل‌دار به مسیر تولید انجام شده بطوریکه برای رفع مشکل نقدینگی و منابع واحدهای نیمه‌تعطیل و تعطیل نیز جلسات مختلف تشکیل شده است.

وی بر تسریع در اجرای طرح بزرگ راه آهن، توسعه جاده‌های ارتباطی، اختصاص اعتبارات برای تکمیل طرح های در دست اجرا و کاهش هزینه های حمل و نقل از چابهار به نقاط مختلف کشور و دنیا تاکید کرد.

رییس هیات مدیره منطقه آزاد چابهار با بیان اینکه کاهش هزینه های حمل و نقل، نجات دهنده هر منطقه است، گفت: چابهار در این زمینه با صرفه‌ترین، امن‌ترین و نزدیکترین اتصال دهنده بازارهای جهانی است و باید زیرساخت های آن بیش از پیش مورد توجه قرار گیرد.

وی خاطرنشان کرد: چابهار به دلیل موقعیت راهبردی مکانی مناسب برای سرمایه گذاری است.

مقدم بیان کرد: سیاست گذاری ها در منطقه آزاد و تمامی تصمیمات براساس شفافیت بنا شده و هیچ اشکال قانونی در این زمینه وجود ندارد و پاسخگوی جوامع محلی هستیم.

انتهای پیام

منبع

آخرین اخبار دریایی:

آخرین ویدئوهای دریایی:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

استقبال عراق از برقراری خط دریایی بندر خرمشهر به بصره

چ آذر 15 , 1402
زمان مطالعه: 1 دقیقه معاون وزیر حمل و نقل عراق در دیدار مدیرکل بنادر و دریانوردی خرمشهر بر ارتقای تعامل و همکاری های مشترک تاکید کرد و گفت: ما در بندر خرمشهر این آمادگی را داریم تا در جهت همکاری های اقتصادی در حوزه های بندری و دریایی نهایت ارتباط […]

همچنین بخوانید: