صرفه جویی یک میلیون دلاری تعمیر نفتکش stark در ایزوایکو

مدیرعامل مجتمع کشتی سازی و صنایع فراساحل ایران به تشریح تعمیراتی که روی شناور و نفتکش ها در مجموعه ایزوایکو صورت می گیرد پرداخت.

تعمیر نفتکش استارک (stark) در یارد کشتی سازی ایزوایکو

به گزارش مارین‌پرس، حمید رضاییان اصل افزود: نفتکش ۱۵۰ هزار تنی stark با مالکیت شرکت ملی نفتکش جمهوری اسلامی ایران روز پنج شنبه ۳ شهریورماه عملیات از آب گیری آن انجام شد و جهت انجام امور تعمیراتی از جمله تعویض ورق، کارهای فلزی، لوله کشی، تعمیر موتور اصلی، الکترو موتورها، تعمیر ژنراتور اصلی و شیرآلات وارد درای داک(حوض خشک) در مجموعه ایزوایکو شد.

وی اظهار کرد: این نفتکش که قابلیت حمل ۱۵۰ هزار تن فرآوردهای نفتی را دارد با توان و عزم نیروهای زبده  در این مجتمع  طی ۲۵ روز پس از انجام تعمیرات مورد نیاز به شرکت ملی نفتکش جمهوری اسلامی ایران تحویل داده می شود.

مدیرعامل مجتمع کشتی سازی و صنایع فراساحل ایران با بیان اینکه این نفتکش حدود یک میلیون دلار صرفه جویی ارزی داشته است، خاطرنشان کرد: این شناور دارای ابعادی به طول ۲۷۴، ارتفاع ۲۳ و عرض ۴۸ متر است.

وی در پایان اضافه کرد: با همراهی روز افزون نیروهای متخصص در این مجموعه، نه تنها سرعت روند کار افزایش یافته بلکه ارزآوری و اشتغالزایی قابل توجهی در پی داشته است.

شکیلا لشکری

دانشجوی دکتری فیزیک دریا -  سردبیر مرین‌پرس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

راه اندازی خدمات بیمه تکمیلی به دریانوردان آزاد

د مهر 7 , 1399
هیات مدیره انجمن صنفی دریانوردان تجاری ایران به مناسبت راه اندازی خدمات بیمه تکمیلی به دریانوردان آزاد پیامی صادر کرد.
ناوگان ایرانی دریانورد ایرانی

شاید برای شما جالب باشد