رفع موانع و تسهیل در رونق فعالیت های دریایی و بندری و بهره گیری از ظرفیت ترانزیتی بندر نوشهر در دستور کار

زمان مطالعه: 1 دقیقه



مدیرکل بنادر و دریانوردی مازندران برضرورت بهره گیری از ظرفیت ها و توانمندی های منطقه ویژه اقتصادی بندر نوشهر در بخش ترانزیت تأکید کرد و گفت: رفع موانع و تسهیل در رونق فعالیت های دریایی و بندری در دستور کار است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان بنادر و دریانوردی، محمد تقی انزان پور در مراسم امضای قرارداد اجاره پایانه کالاهای عمومی و کانتینری بندر نوشهر، افزود:با سرمایه گذاری های انجام شده در سال های گذشته در منطقه ویژه اقتصادی بندر نوشهر، بستر توسعه ترانزیت در این بندر فراهم شده است.

 

وی رفع موانع و تسهیل در رونق فعالیت های دریایی و بندری را مهم ترین دغدغه مجموعه اداره کل بنادر و دریانوردی مازندران برای حمایت از سرمایه گذاران بخش خصوصی و صاحبان کالا برشمرد و افزود: اقدامات لازم برای تأمین برق مورد نیاز تجهیزات ساحلی تخلیه و بارگیری کالا در بندر نوشهر انجام شده و به زودی عملیات اجرایی آن از سوی پیمانکار آغاز خواهد شد.

 

گفتنی است قرارداد اجاره پایانه کالاهای عمومی و کانتینری بندر نوشهر امضاء شد، مدت این قرارداد ۵ سال است و بر اساس مفاد آن، شرکت طرف قرارداد به عنوان مستأجر، موظف است نسبت به تأمین تجهیزات مورد نیاز تخلیه و بارگیری، تعمیر و نگهداری تجهیزات موجود و آماده به کار بودن آنها، تعمیر و نگهداری ابنیه و تأسیسات، تخلیه و بارگیری و انبارداری کالا و کانتینر همراه با رعایت استانداردهای عملیاتی و فنی و مسایل ایمنی و زیست محیطی اقدام کند.

منبع

آخرین ویدئوهای دریایی:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

ما‌لکان نفتکش‌ها در‌به‌در به دنبال سفارش ساخت کشتی

د اردیبهشت 19 , 1401
زمان مطالعه: 1 دقیقه به گزارش مرین‌پرس به نقل از موسسه Gibsons مالکان تانکر‌ها تصمیم گرفته‌اند با توجه به رونق بازار حمل‌و‌نقل فرآورده‌های نفتی نسبت به  سفارش تانکر‌های جدید اقدام کنند، اما وجود قرارداد‌های قبلی ساخت کشتی‌های تجاری از یک سو و افزایش قیمت فولاد و بالا رفتن دستمزد کارگران […]

همچنین بخوانید: