تمرینات شبانه‌روزی ناوهای هواپیمابر آمریکایی در دریای چین جنوبی

نیروی دریایی آمریکا در بیانیه‌ای مطبوعاتی اعلام کرد: صدها هواپیمایی که این هفته از دو ناو هواپیمابر آمریکا در دریای چین جنوبی بلند شدند، در حال شرکت در تمرینات نظامی شبانه‌روزی برای حمایت از ناوبری آزاد در این دریا هستند.

تمرینات شبانه‌روزی ناوهای هواپیمابر آمریکایی در دریای چین جنوبی
زمان مطالعه: 1 دقیقه

به گزارش مارین‌پرس، کاپیتان “مایکل رنولت”، فرمانده ناوگان هوایی یکی از این ناوهای هواپیمابر گفت: همراهی با ناوگان هوایی ناو هواپیمابر دیگر، فرصت‌های خوبی برای نیروهای عملیاتی ما ایجاد می‌کند تا تمریناتی پیشرفته انجام داده و آمادگی جنگی خود را افزایش دهیم.

در این بیانیه عنوان شده ناوگان هوایی “وینگ ۵” در ناو رونالد ریگان و ناوگان هوایی “وینگ ۱۷” در ناو نیمیتز روزانه صدها هواپیما را پرتاب و بازیابی می‌کردند و به صورت شبانه‌روزی به عملیات خود ادامه می‌دادند.

این بیانیه می‌افزاید: عملیات یکپارچه شامل پدافند دفاعی، تمرینات مانور فنی، شبیه‌سازی سناریوهای برخورد دریایی با برد طولانی و تمرینات هماهنگ هوایی و سطحی برای حفظ آمادگی مبارزه و برتری دریایی می‌شد.

بر اساس بیانیه فوق، نیروی دریایی آمریکا به طور منظم عملیات ناوگان هوایی مشترک را به اجرا درمی‌آورد تا “بیانگر تعهد به حضور و ثبات در منطقه باشد”، ضمن آنکه فرصت انجام تمریناتی به وجود می‌آورد که مهارت تکنیکی گسترده ناوگان را افزایش می‌دهد.

آخرین اخبار دریایی:

آخرین ویدئوهای دریایی:

شکیلا لشکری

دانشجوی دکتری فیزیک دریا -  سردبیر مرین‌پرس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

جریان‌هایی که حتی قهرمانان المپیک شنا به مقابله با آن قادر نیستند/نحوه شنا کردن در کانال‌های آبی

چ تیر 18 , 1399
معاون پژوهش و فناوری پژوهشگاه ملی اقیانوس‌شناسی و علوم جوی با بیان اینکه جریان‌های شکافنده در همه آب‌های شمال و جنوبی کشور وجود دارد، با تاکید بر اینکه این جریان‌ها خطرناک و کشنده است، گفت: شناگرانی که در این جریان‌ها گیر می‌افتند، هرگز با آن مقابله نکنند.
اکوسیستم‌های دریایی به‌سادگی به وضعیت طبیعی خود بازنمی‌گردند

شاید برای شما جالب باشد